Kvalitetsuppföljning tertial
Den här tjänsten kräver inloggningSocialförvaltningen genomför en kvalitetsuppföljning varje tertial.
Inlämningsdatum är följande;
- Tertial 1 2024 senast den 17 maj
- Tertial 2 2024 senast den 20 september
Kvalitetsuppföljningen sammanställs i en rapport som presenteras för socialnämnden
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
Vi behöver dina personuppgifter för att du ska kunna lämna in kvalitetsrapport till socialnämnden.
Rättslig grund för behandlingen
- Behandlingen är nödvändig för att utföra en uppgift av allmänt intresse
Lagringstid
- se beskrivning nedan
Personuppgifterna lagras och gallras i enlighet med de bestämmelser som framgår av nämndens dokumenthanteringsplan. Mer information finns på www.hoganas.se
Övriga upplysningar
Personuppgiftsbehandling i enlighet med bestämmelserna i GDPR (EU 2016/679) hindrar inte utlämnande av allmän handling i enlighet med offentlighets- och sekretesslagen (2009:400).
Du har rätt att kontakta oss om du vill ha ut information om de uppgifter vi har om dig, för att begära rättelse, överföring eller för att begära att vi begränsar behandlingen, för att göra invändningar eller begära radering av dina uppgifter.
Om du vill komma i kontakt med dataskyddsombudet kan du mejla till: dso.hoganas@jpinfonet.se.
Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Integritetsmyndigheten IMY är tillsynsmyndighet. Du har rätt att lämna in klagomål till Integritetsmyndigheten om du anser att dina personuppgifter behandlas i strid med dataskyddsförordningen. Du hittar information på IMY:s hemsida Integritetsskyddsmyndighetens startsida | IMY - Integritetsskyddsmyndigheten
Personuppgiftsansvarig
Socialnämnden
socialforvaltningen@hoganas.se
Socialförvaltningen
socialforvaltningen@hoganas.se
042337100