Höganäs Direkt

LÄS MER

Här kan du lämna synpunkter, klagomål, beröm, förslag och berätta för oss vad du tycker om kommunen.

Felanmälan till kommunen gör du i vår tjänst för felanmälan

Det är mycket värdefullt för oss att ta del av vad du tycker om kommunens service och tjänster. Berätta gärna för oss om dina synpunkter. Dessa tar vi med oss i vårt utvecklingsarbete. Vi tar emot  och följer upp alla synpunkter som kommer in. Inom tio arbetsdagar kan du förvänta dig ett svar från ansvarig handläggare.

Den här tjänsten kräver inte inloggning, du kan välja att vara anonym, men om du vill ha återkoppling på ditt ärende behöver du fylla i dina kontaktuppgifter i e-tjänsten. Tänk på att om du varit inloggad med e-legitimation i vår e-tjänstportal i ett annat ärende så följer dina kontaktuppgifter med. Det innebär att om du vill vara anonym väljer du det genom att klicka på knappen "Dölj kontaktuppgifter", vill du ha återkoppling behöver du inte fylla i dina kontaktuppgifter på nytt. Felanmälan gör du inte i denna tjänst utan vi ber dig då vända dig till felanmälan.

En gång per år sammanställs och redovisas alla ärenden som lämnats in för kommunstyrelsen. Du kan hitta den informationen på vår hemsida  

 

Frågor om e-tjänsten

Beatrice Rasmussen
beatrice.rasmussen@hoganas.se
042 - 33 71 00

Personuppgiftsansvarig

Kommunstyrelsen
kommunen@hoganas.se

Du kommer gå igenom följande steg:

Föregående Nästa