Felanmälan

LÄS MER

Här kan du anmäla fel och skadegörelse för kommunens gator, parker, offentliga toaletter med mera.

Du kan samtidigt se om någon annan redan har anmält felet eller om anmälan påbörjats eller avslutats.

Du kommer vidare till vårt felanmälningssystem som innehåller de uppgifter vi behöver för att lösa felet. Vill du ha återkoppling på din anmälan behöver vi dina kontaktuppgifter. Lämnar du din e-postadress så får du ett e-postmeddelande med ordernummer. Du kan följa ditt ärende genom ordernumret. Du får också ett e-postmeddelande så snart en åtgärd utförts i ditt ärende. Med hjälp av ordernumret kan du söka tidigare felanmälningar. Vi sparar dina personuppgifter i 2 år efter avslutat ärende.

Om du vill felanmäla till Höganäs energi eller har frågor om driftstörningar ska du klicka här för att komma vidare till de olika alternativen.

Frågor om e-tjänsten

Servicecenter
kommunen@hoganas.se
042-33 71 00

Personuppgiftsansvarig

Kommunstyrelsen
kommunen@hoganas.se