Översvämning - skadeanmälan
Den här tjänsten kräver inloggningHär kan du som lagfaren fastighetsägare skicka in en anmälan om skada vid översvämning. Vid vissa frågeställningar finns hjälp-knapp där du kan ta del av mer information.
När vi mottagit anmälan kommer VA-avdelningen återkomma inom tre veckor.
Följande behövs för e-tjänsten
- e-legitimation
- lagfaren fastighetsägare
- Så här skaffar du e-legitimation
Du kommer att gå igenom följande steg:
Föregående
- Kontaktuppgifter
- Här anger du dina fastighetsuppgifter
- Händelseförlopp
- Här lämnar du uppgifter om fastighetens vatten- och avloppsinstallation
- Bifoga
- Försäkringsuppgifter
- Skicka in



